הזירה החברתית מה הסיפור?

פעילות חברתית- במסגרת עמותה, מיזם או ארגון חברתי- מצריכה היום יותר מתמיד
נוכחות משמעותית בדיגיטל וסושיאל. אתר אינטרנט הוא התחלה טובה אבל ללא חיבור
לרשתות חברתיות הארגון שלך כנראה לא ימקסם את הפוטנציאל שעומד לרשותו.
בשביל זה הזירה החברתית נוצרה - לחבר בין האימפקט החברתי שלך לבין הקהל שרוצה
לדעת עליו ולתמוך בו.
עם ניסיון עשיר, ארוך ומגוון בליווי ארגונים חברתיים ועמותות שונות, הזירה החברתית
נועדה לסייע בשימוש מושכל וניצול יכולות בפלטפורמות דיגיטליות לקידום צרכי הארגון.
בשתי מילים: שיווק חברתי.
הצרכים והדרכים לשיווק של רעיונות או מטרות עם השפעות חברתיות וללא מטרות רווח
שונות ומגוונות. דבר אחד בטוח - הן שונות בתכלית השינוי מארגונים למטרות רווח.
שיווק חברתי דורש הבנה של השדה החברתי, מה מניע אותו ומה ההתאמות והרגישויות
לקהלי היעד השונים. מה שהכי חשוב - שיווק חברתי נשען על אסטרטגיה מותאמת לארגון
תכנית עבודה שתפיק ממנה את המירב ויעדים מוכווני הצלחה.